14 July, 2010

Sampai bila saya harus minum SD2 & Kalau saya berhenti berat saya akan naik tak?







Kali ini isu yang akan diperbincangkan adalah sampai bila harus minum SD2... Tempoh berapa lama....????

Sekiranya anda telah mendapat berat yang ideal & yang d idam-idamkan, anda boleh berhenti minum SD2 dan selepas itu anda boleh kembali mengambil karbohidrat yang selama ini ditinggal selama tempoh pengambilan SD2. Sebelum ini saya pernah mengatakan pengurangan kabohidrat ini bukanlah utk selama-lamanya tetapi hanya utk seketika di dalam tempoh pengambilan sd2 sahaja, untuk itu selepas berhenti meminum SD2, anda boleh mengambil karbohidrat. Tapi anda hendaklah bijak mengawal selera makan makanan karbohidrat dan permakanan seharian...



Adakah berat & badan saya akan naik selepas saya berhenti minum SD2?

Insyallah, selepas anda berhenti mengambil SD2 selepas mendapat berat badan yang ideal,kemungkinan penambahan balik berat badan atau 'yo-yo effect' dapat dikurangkan. Kerana SD2 bertindak mengikut sistem penurunan berat badan secara semulajadi dan maksimum.

Pengurangan berat badan melalui SLIM DIET II adalah mudah, selamat dan berkesan. Pengurangan berat badan adalah PASTI manakala rasa lapar dapat dihindari. Paling penting ialah kemungkinan penambahan balik berat yang dikurangkan adalah sangat rendah.






2 comments: