31 May, 2012

PELANCARAN PRODUK BARU ALPHA LIPID SD2


Pelancaran new evolusi slim diet 2 iaitu ALPHA LIPID SLIM DIET 2... pelancaran pada hari ini KLCC Kuala lumpur Convention Centre... New evolusi dengan pelancaran ini meningkatkan 2 kali ganda penurunan berat anda...

Direka dengan bahan-bahan untuk menyokong keseimbangan gula darah, kekenyangan di antara waktu makan yang tetap dan jisim otot yang sihat, SDII membantu untuk mengekalkan berat badan yang sihat, sebahagian daripada program pengurusan berat badan yang termasuk perubahan diet dan senaman.

Satu campuran berkualiti tinggi yang komprehensif yang terdiri daripada protein soya bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. Suplemen minuman SDII tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa dan membantu untuk memastikan bahawa tubuh anda mempunyai semua nutrien penting termasuk protein supaya lemak dibakar, sementara anda masih dapat mengekalkan jisim otot dan ketegangan. Setiap hidangan menyediakan 10 gram protein yang boleh digunakan untuk keperluan harian anda.


CALL SHUD NUR 013-5205842 FOR MORE INFO..







Formula terbaru ini juga diperkayakan dgn kandungan green tea+fiber+high protein+ 9 jenis essential asid amino+11 vitamins+12 minerals.. ALPHA LIPID SD II ini dapat bantu anda turunkan berat badan dengan pastas sebanyak 5kg seminggu dengan hanya 1tin sahaja..
Cara penggunaannya sama dengan SD2 iaitu.. minum 2 scoop 4x sehari sebelum makan dan pastikan anda jangan berlapar.. Lebihkan makan protein iaitu ayam, ikan, daging, telur, seafood dan sayur… Harus kurangkan karbohidrat (makanan yang ada kanji, gandum, beras) jika inginkan kesan yang optima.. Perlu minum air 2-3 liter sehari supaya lemak-lemak yand dah dibakar dalam badan tu dapat keluar melalui air kencing atau berpeluh..

No comments:

Post a Comment